ריפוי הכאב הכרוני – הכוח בידיים שלנו!

גלו את הסוד לשחרור מכאב כרוני

ריפוי כאב כרוני - וובינר

0.0070.00

מחיר לחברי הארגון: 0₪

אם אתם סובלים מכאב כרוני – כאבי גב, מיגרנות, ורטיגו, כאבי מפרקים, פיברומיאלגיה ועוד – אתם לא לבד. כיום ידוע שכאב כרוני הפך לבעיה נרחבת בעולם המערבי. רבים מאיתנו מגלים שהפתרונות המסורתיים לא תמיד מספקים מענה יעיל לכאב מתמשך.

אל ייאוש! מחקרים מהפכניים בתחום המוח מצביעים על כך שהמקור האמיתי של הכאב אינו בהכרח בגוף עצמו, אלא במוח. החדשות הטובות? למוח שלנו יש את היכולת לשנות את אופן פעולתו, וזה אומר שאנחנו יכולים להשפיע על הכאב ולהקל עליו – ואף להיפטר ממנו לחלוטין.

הצטרפו אלינו לוובינר מרתק שיפתח בפניכם דלת לעולם חדש של הבנה וריפוי. במפגש זה, תגלו כיצד המוח שלנו מעורב ביצירת כאב כרוני וכיצד ניתן לנצל את הגמישות המוחית כדי להביא להקלה ואף לריפוי מלא.

בוובינר נדבר על:
– איך המוח יוצר את הכאב, ומה הקשר בין רגשות, מתחים ואמונות לפעולת המוח
– ידע חדשני מבוסס על מחקרי מוח עדכניים
– טכניקות מעשיות להרגעת המוח והפחתת כאב
– סיפור ריפוי אישי ומעורר השראה

זהו מפגש ייחודי שיאפשר לכם להבין בצורה מדעית ומעמיקה את הקשר בין המוח לבין הכאב הכרוני. תקבלו כלים מבוססי מחקר חדשני, ותלמדו איך לשנות את התפיסות שלכם לגבי הכאב וכיצד להתמודד איתו בצורה אפקטיבית בחיי היום יום. מדובר בהזדמנות נדירה לרכוש ידע שיכול לשנות את איכות חייכם.

על המנחה:

רמית אריסון

מדריכה ומלווה לריפוי עצמי מכאב כרוני, עם ניסיון עשיר של 18 שנה בתחום המחקרים הקליניים, ביולוגית בהשכלתה ומטפלת בשיטת אילן לב. רמית היא לומדת תמידית וחוקרת את הקשר בין הגוף, הנפש והמוח.

ההרצאה מתאימה למורים ליוגה, תלמידים, ולכל המתעניינים בריפוי עצמי מכאב כרוני.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

סדנאות קרובות

דילוג לתוכן