לוגו-מרובע
ד"ר רותי ויינברג
אזור שירות: השרון
בכיר/ה
בריגהו יוגה

קצת על עצמי:

מלמד יוגה משנת: 2005

נטוע לו באווירה נינוחה בלב המושבה אבן יהודה. מיזוג בקיץ וחימום תת רצפתי מפנק לרגליים היחפות בחורף. שיעורי יוגה ומדיטציה בקבוצות קטנות וגם בפרטי מותאמים באופן אישי למצבים פיזיים ורגשיים

קצת עלי ועל דרכי בעולם היוגה:

בשנת 1986, כשהייתי בת 21, אחותי שהייתה אז בת ה 17 נהרגה בתאונת דרכים. היה זה אירוע שטלטל טלטלה גדולה את משפחתי, אובדן זה גרם לשינוי משמעותי ביותר בחיי והיווה גורם מכוון בהמשך דרכי. התחלתי לגלות התעניינות בנושאים הקשורים למשמעות החיים ומצאתי עצמי עוסקת רבות בחיפוש אחר משמעות הקיום שלי כאן.

את דרכי ביוגה התחלתי על פי שיטת איינגר - התחברתי אל הסגנון המדוייק ומצאתי את עצמי תלמידה מתמידה, נחושה ומדוייקת.

מי שטיפחה בי את האהבה והרצון לתרגל ולהעמיק בעולם היוגה זו מורתי הראשונה נגה לב אפשטיין שפתחה בפניי עולם חדש מסקרן וקסום עולם היוגה. היא גם זו שהפנתה אותי ללמוד הוראת יוגה וכיוונה אותי אל זרם הבריגהו יוגה. "איני מכירה את הזרם של הבריגהו יוגה אולם לדעתי, זה מה שאת צריכה." אמרה.

בסמינר הקיבוצים, פגשתי את מוריי מאז ועד היום: רונן כץ וד"ר אודי בילו, מורים אשר מובילים אותי במסע מרתק ובאהבה גדולה אל הידע המקודש והעצום של הבריגהו יוגה. לשמחתי פגשתי את שיוו שאנקאר טריפטי (שיבוג'י) - בביקורו  בארץ בשנת 2005. מאז נסעתי עוד פעמים רבות להודו לסדנאות יוגה עם המורים.

התמחתי בעבודה עם נשים בהריון ואחרי לידה במכון וינגייט, השתתפתי בסדנאות וקורסים ללימוד יוגה  לימדתי במתנסים ובמסגרות שונות ילדים ובני נוער. בשנת 2010 הקמתי את מרכז היוגה "יוגה עם רותי" באבן יהודה.

תעודת מורה בכירה לבריגהו יוגה מוענקת לאחר לפחות 12 שנות תרגול קבוע בקבוצה פעילה והשתתפות בקורסי המורים, בסדנאות בארץ ובהודו. תעודת מורה בכירה הוענקה לי בטקס מרגש בו השתתפו המורים מהודו, מוריי בארץ בני משפחתי ותלמידיי.

בתוך כך הגיעה לידי ההזדמנות להתקבל לתוכנית דוקטורט ביוגה. עבודת הדוקטורט שלי - "יוגה ככלי לשינוי הדימוי העצמי בקרב נערות" הושלמה ואושרה בשנת 2016. כיום אני ממשיכה בעבודתי עם נערות בקבוצות ובאופן פרטני מפתחת ומתקדמת את נושא טיפוח הדימוי העצמי בעזרת תרגול היוגה.

היוגה מעניקה את ההזדמנות ואת הזכות להתמודד ולגבור על קשיים ויותר מכך לשפר את ההרגשה  ביחס לעצמנו, לאדם זה או אחר או לגורם חיצוני "מפריע". חווית היוגה נותנת הזדמנות להרגיש טוב בכל עשייה, לימוד, מפגש, פעולה ועבודה יום יומית. מצאתי את עצמי משתוקקת להמשיך ולהעמיק בתרגול וברכישת ידע, הרגשתי שהגעתי הביתה. התרגול המעמיק של הבריגהו יוגה, מאפשר לחוות את חיי היום יום בשביעות רצון והכרת תודה אמיתית. תודתי נתונה לעולם למוריי האהובים: שרי שרי ברהמה גופל בהדורי, שיוו שאנקאר טריפטי, רונן כץ וד"ר אודי בילו.

 במרכז שיעורי יוגה ומדיטציה בקבוצות קטנות נשים וגברים, נערות נשים בהריון ולאחר לידה וגם שיעורים פרטיים מותאמים למצבים פיזיים ורגשיים. מזמינה אתכם באהבה לתרגל, לנשום, לחוות יוגה עם רותי (-:

 

דילוג לתוכן