2satpurancut
סאט פוראן גלי ליבנה
מוסמכ/ת
מדיטציה

קצת על עצמי:

מלמד יוגה משנת: 2008

מורה בכירה לקונדליני יוגה, מוסמכת מטעם KRI הארגון לחקר קונדליני יוגה. מלמדת בשיעורים קבוצתים, פרטיים ובקורסי מורים לקונדליני יוגה.

סאט פוראן (גלי ליבנה) היא מורה לקונדליני יוגה, אסטרולוגית ומוסיקאית. היא מלמדת קונדליני יוגה בקורסי מורים עם בתי הספר קארם קריה באירופה ועלי קונדליני בישראל.  סאט פוראן היא מורה מוסמכת לקונדליני יוגה רמה 1 + 2 ע”י הארגון העולמי של קונדליני יוגה KRI. בנוסף היא חלק מהוועד המנהל של עמותת קונדליני יוגה ישראל. סאט פוראן למדה יוגה תראפיה עם שאנטי שאנטי קהלסה ומייקל גילברט. היא עוסקת במוסיקה שנים רבות, וכיום מתעמקת בלימוד השאבאד גורו, ומנחה ערבי קירטאן – שירה מקודשת מסורתית עם נגיעות מערביות. בשנת 2016 הוציאה אלבום מנטרות לתרגול והקשבה מדיטטיבית HEARTBEAT.

סאט פוראן היא גם אסטרולוגית, מלמדת אסטרולוגיה בגישה של התפתחות המודעות, מרצה בכנסי אסטרולוגיה בארה”ב, מקסיקו וישראל ותומכת ומלווה בייעוץ אישי דרך המפה האסטרולוגית, להבנה רחבה ועמוקה יותר של המסע האינדיבידואלי. כמו כן היא מנחה תהליכים משולבים אסטרולוגיה והתאמת תרגול יוגי אישי לפי המפה האסטרולוגית של האדם על מנת לאפשר למפגש עם העצמי להיות זורם ומדויק יותר.

היא רואה את הקשר הישיר בין היוגה, האסטרולוגיה והמוסיקה ככלים משלימים להרחבת התודעה וכחלק מהמסע הרוחני שלה.

ימי ד’ בשעה 20:00 מיוגה בכפר סבא

ימי א’ בשעה 20:00 קאנטרי נווה שרת תל אביב שיעורים פרטיים ומפגשי קונדליני יוגה תרפיה

יש לוודא שתעודת הזהות מעודכנת בכרטיס המורה שלך.
במידה ולא, אנא עדכן לפני הנפקת תעודת החבר.

דילוג לתוכן