gufani-logo-small
עינת גוטמן - סטודיו גופאני
אזור שירות: מרכז
מוסמכ/ת
אטה יוגה

קצת על עצמי:

מלמד יוגה משנת: 2010

סטודיו ליוגה ולפילאטיס הממוקם בלב שכונת גבעת רמב"ם בגבעתיים. השיעורים מיועדים לנשים ולגברים, מתחילים ומתקדמים, ונערכים בקבוצות קטנות (של כ-8 מתרגלות/ים בשיעור) בדגש על בניית תהליך אישי המותאם ליכולות ולצרכים של המתרגל/ת.

מורה ליוגה ולפילאטיס ובעלת הסטודיו. הוכשרתי כמורה לפילאטיס ב"מרכז הישראלי לפילאטיס – דרור רז"; את הכשרתי כמורה ליוגה רכשתי אצל ראם הראובני, "פראנה יוגה". כיום תלמידתו של דודי מלכא, "שאדו יוגה". עוסקת בתנועה וחוקרת תנועה, דרך הכלים של יוגה, פילאטיס, מחול ותנועה חופשית.

אהבתי לתנועה ולעבודת גוף הולכת ונמשכת מילדותי אל נערותי ובגרותי, בהן חיפשתי לרקוד ולנוע והתנסיתי במגוון רחב של שיטות תנועה ומחול. דרכי הגופאנית, העבודה המודעת עם הגוף, נפקחה בשלב מאוחר יותר, עת נחשפתי לפילאטיס וליוגה.

הכניסה של הפילאטיס תחילה אל תוך מרחב התנועה שלי, העניקה לי קפיצת מדרגה לעבודת עומק עצמית-גופנית (או בקיצור: גופאנית:). התנועתיות הזורמת של הפילאטיס, היתה המשך ישיר למחול, אך ההתבוננות הבלתי פוסקת, התמלול, החקירה - הנכיחו את המרחב הפנימי של התנועה שלי, של עצמי. מכאן ההיכרות עם היוגה היתה בלתי נמנעת.

ביוגה מצאתי התייחסויות ישירות, רבות מימדים לתנועה, לנשימה, להוויה כולה, שהזינו את חקירתי הגופאנית, וחיברו אותה גם אל העולם שמסביב.

בתחילת 2008, לאחר שסיימתי את לימודי התואר הראשון בפסיכולוגיה ואמנויות התחלתי ללמד פילאטיס וזמן קצר לאחר מכן גם יוגה. התנסיתי ועודני מתנסה בהוראה של מגוון רחב של אוכלוסיות ואנשים, במסגרות קבוצתיות ופרטניות. ביוני 2011 פתחתי את סטודיו "גופאני" בגבעתיים.

מבקשת להודות כאן למוריי הנפלאים לאורך הדרך ולתלמידיי האהובים על האמון, הנתינה על יצירת מרחב משותף, מלא כוחות ומפרה, ועל העידוד הבלתי פוסק להמשך חקירה ולצמיחה.

יש לוודא שתעודת הזהות מעודכנת בכרטיס המורה שלך.
במידה ולא, אנא עדכן לפני הנפקת תעודת החבר.

דילוג לתוכן