קורסים ביוגה תרפיה מוכרים על ידי הארגון

קורס יוגה תרפיה- קורס דו שנתי בהיקף של למעלה מ 600 ש”ל.

שמי תמר מרנין, מורה ליוגה למעלה מ 30 שנה, יו”ר ארגון מורי היוגה לשעבר ומנחה את קורסי הוראת היוגה ותרפיה ביוגה במכללת כרכור, מכללה לרפואה הוליסטית. היוגה כדרך חיים, תרגול היוגה כמראה לצמיחה אישית ובריאות יחד עם לימודים מעמיקים עם מורי א.ג מוהן ואינדרה מוהן הם המשאבים להוראת הקורס. 

הקורס הוא מסע להכרה של עולם היוגה מהצדדים הפרקטיים של כיצד להיות ולהגיע לwell  being. הקורס מקנה כלים‌ מקצועיים‌ לבניית תרגול יוגה ואורח חיים‌ בריא. דרך התרפיה ביוגה היא לתמוך ולהתאים את כלי היוגה השונים לצרכים‌ המדויקים‌ של כל אחד מהתלמידים‌ הפוטנציאלים‌, הן‌ בתרגולים‌ קבוצתיים‌ והן‌ בתרגולים‌ אישיים‌, בצד הקפדה על הצד הפיזי ועל הצדדים‌ הרגשיים‌.

בקורס נלמד עקרונות אבחון וטיפול בבעיות שונות. נצא תמיד מתוך ההנחה שכל אדם הוא שונה. כל אחד מתחיל מנקודת מוצא שונה ויש לדייק ולהתאים בהדרגתיות ובתבונה את ההנחיות, להיטיב עימו ולהכניס שינוי לחייו. בקורס נעסוק בפתולוגיות גופניות ורגשיות, נלמד את הפילוסופיה של פטנג’לי וטקסטים נוספים מתוך ראיה טיפולית. בנוסף במהלך הקורס ישנו דגש על הצד המעשי, הסטאז.

ייחודו של הקורס הוא בכך שיחד עם הדרכה מדויקת וההבנה מה לעשות במצבים שונים ויחד עם תשומת הלב המופנית לעקרונות תרגול מדויקים, יש חופש ויצירתיות להעביר וללמד בשיטות תרגול נוספות. 

הלימודים בקורס לא מתחילים ומסתיימים במכללה, וגם לא על מזרן היוגה, הם מלווים את התלמידים בחיי היומיום. תכנית הלימודים בנויה כך שהידע והניסיון נבנים בהדרגתיות לכדי הבנה עמוקה של הנושאים על כל הרבדים שלהם תוך כדי תמיכה וליווי לאורך כל הדרך. 

מוזמנים ליצור קשר עם המכללה על מנת לתאם פגישת היכרות חינמית לפני ההרשמה לקורס – 072-3943928, או ליצור קשר עם תמר – 0546485871.

 אתר הקורס: https://bespirit.co.il/plans/yoga-therapy/

קורס הכשרת מורים ליוגה תרפיה אינטגרטיבית בהיקף של 350 שעות
בשנת הלימודים תשפ”ה 2024-25

 הכשרת מורים ליוגה תרפיה לעבודה פרטנית/קבוצתית אשר מעניקה  למשתתפים כלים להתבוננות אינטגרטיבית ויכולת ללוות תנועה לעבר ריפוי בסינרגיה של גוף-נפש-רוח, עקרונות ליבה ליציבה מיטבית ועבודה עם תופעות גופניות שונות, כלים לעבודה טראומה ומודלים פסיכולוגיים ופילוסופיים מעולם היוגה ומתחומים משיקים.

התוכנית מיועדת למורים ליוגה, למטפלים בגישות שונות, מטפלים בתנועה, פסיכולוגים, עו”ס, פיזיותרפיסטים, פסיכותרפיסטים, מאמנים, מטפלים במגע, מאמני כושר וספורט ועוד, אשר מתרגלים יוגה ורוצים לעבור תהליך אישי ולרכוש כלים מקצועיים.

ההכשרה מעניקה הסתכלות הוליסטית על הפונה ויכולת לנוע בין הגוף הפיזי, הנפשי, המנטלי והרוחני.  כמו כן הלומדים זוכים בידע הנוגע בארגון מיטבי של הגוף, היכרות עם תופעות גופניות שונות, כלים ומודלים פסיכולוגיים ופילוסופיים מעולם היוגה ומתחומים משיקים על מנת להכשיר את הלומד לאבחן ולתמוך בפונים אליו.

בנוסף לידע העמוק של היוגה, נלמדים בקורס כלים של  המיינדפולנס Mindfulness, ה- E.S. (החוויה הסומטית), התמקדות (Focusing), חקר המוח, התאוריה הפוליווגלית של סטיבן פורג’ס ועוד.

הקורס מתקיים בימי שלישי בין השעות 7:30 עד 14:00 בהרצליה.
 

 פרטים ליצירת קשר:  ליאת  051-5518867
במייל yogaintegrativit@gmail.com

קורס הכשרה למורים ליוגה ומטפלים. יוגה רגישה למתמודדים עם תסמיני פוסט טראומה על רקע בטחוני ומצבי דחק

בישראל ישנם כיום עשרות אלפי גברים ונשים המתמודדים עם תסמיני פוסט טראומה עקב שירותם הבטחוני. קורס זה נוצר מתוך רצון להנגיש ולאפשר שיעורי יוגה רגישה ייעודיים לאוכלוסיה זו.

הקורס יתמקד בעבודה עם הלם קרב אך יתן כלים לעבודה עם תסמיני פוסט טראומה והפרעות חרדה הנובעים מסוגים שונים של טראומה ומצבי דחק, בינהם טראומה משנית של בני משפחה של מתמודדים עם ptsd, טראומה משנית של אנשי טיפול והצלה, התמודדות עם מצבי חולי כרוניים ומסכני חיים ועוד.

הקורס הבא יפתח בספטמבר 23. פרטים ליצירת קשר:

https://wisdombodyoga.com/courses-and-workshops/

https://www.makomshaket.co.il/

makomshaket@gmail.com

יוגה לנשים בגיל הפריון

קורס שמקנה כלים להתאמת התרגול וההוראה לנשים, שנמצאות בשלבי הפוריות בחייהן. הקורס מאפשר הבנה מעמיקה של הצרכים המשתנים, סביב המחזוריות החודשית, במהלך טיפולי פוריות, בתקופת ההריון ולאחר הלידה. 

דרכי הלמידה כוללות התייחסות לגוף המשתנה, כמו גם לרכיבים הרגשיים. הבנה זו של התמהיל מאפשרת התייחסות מעמיקה ויסודית לכל אישה, על השלבים השונים בהם היא נמצאת. 
שמי מיטל עובד, אני אמא לשלושה ומורה ליוגה מאז 2006. בהכשרתי אני מורה ליוגה ויניאסה, ליוגה נשית וליוגה תרפיה, והנני בוגרת החוג לפסיכולוגיה ותקשורת באוניברסיטת תל אביב. אני מלמדת קבוצות נשים מאז שנת 2011, ומוצאת אתגר ועניין מיוחד בעבודה פרטנית עם נשים ובכלל. 
הקורס מתקיים בתל אביב בימי רביעי, בין השעות 10:00-15:30, במשך 11 מפגשים. 
המחזור השמיני ייפתח במאי 2023. פרטים מלאים והרשמה בקישור:
או בטלפון 052-3674929
 

“רושמות בגוף” – קורס יוגה תרפיה לליווי נשים

בשנת הלימודים נכיר את היוגה ככלי טיפולי, בנושאים עיקריים עמן מתמודדות נשים שמגיעות אלינו למפגשי יוגה תרפיה. אתגרים הקשורים ליציבה, קרקעית אגן, שינויים הורמונליים, תסמונות ומחלות שונות. נעשיר את הכלים של היוגה בטכניקות טיפוליות נוספות בהשראת שיטות כגון BMC, SE, התמקדות ועוד. 

הלמידה מחולקת למספר יחידות העמקה: יחידה אישית, יחידה נשית, יחידת וויסות ויחידת טראומה. כמו כן נלמד כיצד לבנות, לתכנן ולתעד את המפגש הטיפולי.

הקורס פונה למורות ליוגה מכל הזרמים וכן לנשים המטפלות בנשים. 

אודות ענת פרייס: יוגה תרפיסטית מוסמכת (מאת ‘ארגון מורי היוגה בישראל’ וה- IAYT) ומטפלת ב Somatic Experiencing. מורה בכירה לויג’נאנה יוגה ויוגה נשית, בעלת תואר ראשון בביולוגיה. מורה מובילה בתוכנית תלת שנתית ליוגה תרפיה יחד עם מיכל ירקוני ורייצ’ל קרנצמן. מתרגלת יוגה מעל 20 שנים, מעמיקה את הידע ואת חוויית התרגול באמצעות חקירה מתמשכת של הקשר בין הגוף והתודעה. בעלת סטודיו Yoga Bliss ברעננה, בו מעבירה שיעורי יוגה לקבוצות ומטפלת דרך היוגה וSE באנשים המתמודדים עם טראומה, מחלות או קשיים שונים.

ליצירת קשר: 054-4417602 Yoga.anat@gmail.com www.yogabliss.co.il  לפרטים על הקורס לחצ/י כאן

קורס הכשרה ביוגה תרפיה (200 שעות) עם התמחות בבעיות אורתופדיות

בחלק העיקרי של הקורס נלמד לעומק כיצד היוגה יכולה לשמש ככלי טיפולי בבעיות אורתופדיות שונות. כמו כן נלמד יוגה תרפיה למצבים נפשיים של דיכאון וחרדה, חיזוק מערכת החיסון, בעיות נוירולוגיות שונות ותפקוד מערכת העיכול.

במהלך הקורס יינתן דגש משמעותי ללמידה ופיתוח מיומנויות התבוננות והערכה בנוסף לכלים טיפוליים אותם נלמד מעולם היוגה תרפיה.

ככלי משלים ליוגה תרפיה, ילמדו טכניקות מגע מעולם התאי יוגה תרפיה לטיפול בבעיות אורתופדיות.

לפרטים נוספים נא ללחוץ כאן

קורס יוגה תרפיה למערכת השלד שריר ומערכת העיכול עם ברק פליישר

במהלך הקורס נלמד כיצד להתאים אימון יוגה טיפולי לבעיות נפוצות במערכת השלד שריר ומערכת העיכול. נסקור פתולוגיות נפוצות ונכיר מודלים לאבחון ולהתאמה של אימון יוגה טיפולי במסורת ה-ויני היוגה. בקורס יושם דגש על כלים מעשיים ועל ניתוח תיאורי מקרה. 

במהלך הקורס נכיר ונתרגל מגוון רחב של טכניקות כגון; אסנה, פראניימה, צ’נטינג וויזואליזציה ונלמד כיצד לשלב אותם יחדיו לאימון יעיל המותאם לכל תלמיד באופן אישי.

היקף הקורס: 70 שעות מתוכן 20 שעות התנסות מעשית.

למי הקורס מתאים

  • למורים ליוגה המעוניינים להשתלם ביוגה תרפיה.
  • למורים ליוגה תרפיה המעוניינים להמשיך את ההכשרה שלהם.
  • למתרגלי יוגה עם רצון להכיר את עולם היוגה תרפיה.
  • למטפלים ומאמנים עם ניסיון בתרגול יוגה המעוניינים בהכרת טכניקות עבודה מעולם היוגה.

ברק פליישר

מורה בכיר ליוגה ויוגה תרפיסט מטעם ארגון מורי היוגה. מלמד יוגה 20 שנה, רכז קורס מדריכי יוגה במכון וינגייט משנת  2015 ובעל תואר ראשון בפסיכולוגיה.  ברק למד יוגה תרפיה עם Dr N. Chanadrasekaran שהיה תלמידו הקרוב של T.K.V Desikachar. עוסק ביוגה תרפיה משנת 2008 במהלכם לימד במרפאות לרפואה משלימה, קופת חולים ובאופן עצמאי.

לפרטים נוספים ליחצ/י כאן

קורס בסיס ביוגה תרפיה 350 ש”ל של האקדמיה ליוגה טיפולית

נלמד שיטת עבודה מסודרת ומאורגנת שתאפשר לך לבנות תרגול יוגה תרפיה ותהליך ריפוי המתאים לכל אדם על פי מצבו. השיטה כוללת אבחון, הוראת פורמטים של תרגילים, מעקב אחרי תהליכי ריפוי, התנהלות מקצועית, הקמה ותפעול קליניקת יוגה תרפיה, שיחות שיווק ומכירה. הקורס מכוון לטיפול בכאבים כרוניים שמהם מרבית האוכלוסייה סובלת: כאבי גב, פריצות דיסק, ניוון כאבים כרוניים, בעיות יציבה, תנועה וחוסר איזון. הקורס ייתן בידכם כלים רבי עוצמה לריפוי כאבים, לתיקון יציבה, להרגעה וייצוב נפשי, טיפול במצבים אוטואימוניים כגון פרקינסון, טרשת נפוצה, פיברומיאלגיה ועוד. 

שיטת היוגה הטיפולית שנלמד בקורס היא שיטת גולדמן שפותחה על ידי יפעת גולדמן ורועי אראלי (זוג נשוי). שיטה מיושמת בהצלחה גדולה על ידי מורי הקורס ובוגרי ההכשרות הקודמות בעשרות קליניקות בארץ. הקורס בנוי כך שהוא מעודד אתכן.ם להתחיל לעבוד ביוגה תרפיה כבר במהלכו ולעבור את הסטז’ הנדרש כחלק מקבוצת לימוד. לבוגרי ההכשרה המתאימים נציע להצטרף לרשת המטפלים של המרכז ליוגה טיפולית. על פי הנחיות ארגון מורי היוגה זהו קורס חובה במסלול לתעודת יוגה תרפיסט מוסמך.

לפרטים נוספים נא ללחוץ כאן

או בטלפון 1-700-703-731

קורס להכשרת מורות ומורים ליוגה תרפיה- לנשים בהריון ולאחר לידה עם רויטל שבח דהן.

קורס של 70 שעות להתמחות ביוגה תרפיה למעגל ההיריון והלידה. במסגרת הקורס נעמיק את הבנתנו כיוגה תרפיסטיות לנשים בהשתנות והבדלות הקיימת בגוף ובנפש אישה בהריון , בלידה, ואחריה. נקבל מגוון כלים תרפויטים הכוללים מגוון פרקטיקות מעולמות תוכן פסיכותרפויטים מגוונים ונוכל ללוות אישה ולתת לה מערך תרפויטי תומך לשנת הלידה.

הסמכת המורות והמורים בתחום זה מתקיימת מתוך הבנה שכשהיוגה מונגשת כתרפיה תומכת בהריון היא מאפשרת לכל אישה לעבור בתקופה זו כתהליך מחזק, היוגה משמשת כעוגן ליציבות ומסייעת לאישה להתמודד עם ההשתנות המגיעה בעקבות ההיריון כאירוע משנה חיים.

יוגה תרפיה בהריון היא רפואה מונעת עבור כל אישה בהריון המורות המוסמכות במסגרת הקורס יסיימו כאשר בידיהן הכלים לבניית תוכנית יוגה תרפיה עבור הנשים אותן הן מלוות

 

קורס להכשרת מורים ליוגה תרפיה שיקומית עם שני שרון 200 ש”ל

 

קורס ייחודי מסוגו בארץ! המשלב לימודי יוגה תרפיה שיקומית עם העמקה בסדרות האשטנגה 1-3 לצד חקירה ולימודי עומק של הפילוסופיה העומדת במרכזה של מסורת היוגה הקלאסית.

במהלך השנה לצד ביסוס התרגול האישי והרוחני נעמיק את הידע וההבנה בפתולוגיות שונות (לימודי אנטומיה, פיזיולוגיה ופתולוגיה), נלמד כיצד לתת מענה הוליסטי לאנשים המתמודדים עם אתגרי בריאות שונים יחד עם כלים נוספים לריפוי ממסורת היוגה: מדיטציה, פראנהאימה, צ’אנטינג, איורוודה ועוד.

במטרה לפתח ולשכלל את יכולות ההוראה שלך בקבוצה ובאופן פרטני כיוגה תרפיה שיקומית, ללמד יוגה במקצועיות ובבטיחות ולהמשיך את המסע הרוחני לעבר שינוי, שחרור ואהבה.

לפרטים נוספים שני שרון 050-8899142
לאתר לחצו כאן